Waarom komt mijn cursus niet in de lokatie waar ik les wil hebben ?

Of er zijn niet genoeg aanmeldingen om een cursus op die lokatie te beginnen of de computers op de lokatie van uw keuze zijn niet geschikt voor de cursus die u wilt.

Wat betekent de term "Planning" ?

Afhankelijk van het aantal aanmeldingen besluiten we of een cursus wel of niet doorgaat.

Wat als ik niet kan op de "geplande" datum en tijd?

Als u niet kunt komen op de opgegeven datum en tijd, kunt u kijken of op een andere lokatie dezelfde cursus wordt gegeven. Als dat ook niet uitkomt, kunt u zich toch opgeven, maar vermeld dan in uw aanmelding wanneer u wel kunt. Het kan betekenen dat u later in het jaar aan de beurt komt, of niet.

Ik heb geen computer. Kan ik dan toch de starters-cursus doen?

Dan begrijpen wij niet hoe u deze pagina heeft kunnen lezen. Zal wel bij de dochter of de zoon zijn. Het SeniorWeb Hulst heeft een aantal leencomputers te huur die voor een minimaal bedrag geplaatst en uitgeleend worden voor de duur van de cursus.

Hoe weet ik of een cursus doorgaat?

Als u zich heeft aangemeld, wordt u gebeld of u ontvangt een e-mail. Het aanmeldingsformulier goed invullen dus!

Moet ik zelf boeken kopen?

Nee, het SeniorWeb verschaft de lesboeken. Het bedrag van de cursus is inclusief het lesboek, tenzij anders aangegeven.

Ik heb al het cursusboek, wat nu?

Als het hetzelfde boek is als waarmee tijdens de cursus gewerkt wordt, krijgt u een korting op de prijs van de cursus. Deze korting komt overeen met de prijs die SeniorWeb Hulst betaalt voor het lesmateriaal.

Hoe gaat de betaling?

Niet betalen zolang u geen bericht ontvangen heeft dat de cursus doorgaat. Er zijn twee mogelijkheden om te betalen. Of contant op de eerste dag van de cursus, of op voorhand, door storting op rekeningnummer: NL55 RABO 0330499211 ten name van: Stichting SeniorWeb OZVL onder vermelding van de cursus.